16 Aralık 2013 Pazartesi

Denedim #1 : Breathe Right Burun Bandı

Blog yazmaya başladıktan sonra interneti daha farklı şekilde keşfettiğime dair bir yazı yazmıştım daha önce anımsarsın. (anımsamıyorsan tık tık) İşte o yazıda da Fikri Mühim den söz etmiştim. Ama çok da detaylandırmamıştım. İşte bugün Fikri Mühim olmamın bana ne fayda sağladığını anlayacaksın...

Fikri Mühim in kampanyası sayesinde uzun zamandır Kocamın ve benim denemek istediğimiz ama bir türlü de elimizin gitmediği Breath Right Burun bantları ile tanıştık. Elimizin gitmediği diyorum çünkü bir burun bandının nasıl olup da nefes açabildiğini kavrayamamış, belki reklamları çok da güvenilir bulmamış olmamızdan kelli her seferinde bugün git yarın gel yaptık resmen. Ama Fikri Mühim sayesinde fırsat kapımıza kadar geldi :)
Yine ne yalan söyleyeyim gelen kutu uzunca bir süre mutfak masamızın üzerinde durdu. Sonra bir gün yine Koca kişisinin "benim yine alerjim azdı" cümlesinin peşine bendenizin "şunları bi kullansana" diye kutuyu uzatmamla Breath Rigth aşkımız başlamış oldu. O gece benim için harika bir geceydi. "Sen değil ki eşin kullanmıştı sana ne oluyor diyeceksin" ne  mi oluyor. Alerjisi her pik yaptığında gece horultusuyla ben dahil bence bütün apartmana uyku yüzü göstermeyen Goncamın hiç sesi çıkmadı. Melek gibi uyudu. Sabah kalktı "işe yarıyor mu anlamadım ben şimdi bunu, nefes alabildim sanırım ama yani" dedi... Bendeki tepki ise "EVET EVET EVET" :) oldu. Ay nasıl işe yaramaz burnu açıldı adam mis gibi uyudu. Kendi anlayamadı ama. :) Bunun üzerine "ne olur şu bantları tak" diye her gece Goncamın arkasında yalvararak dolaşır oldum :) Bir kaç gece ben takmadım. Sonra bir gün burnumda tıkanıklık hissettim. "Yahu bunu adama 'tak' diye yalvarıyorum bi de ben takayım daha ne bekleyeceğim" dedim. O gece Breath Right ile ilk tanışışımız oldu. Taktım ve farkı hissettim. 
Benim burnumun sağ tarafında kıkırdak var. Dolayısı ile o taraftan çok da rahat nefes alamam. Kıkırdağın olmadığı sol tarafta ise sağdan nefes alamayışımdan ötürü salgı bezi büyümesi var. Anlayacağın aslında oksijeni çok da rahat alamıyorum. Ama göründüğüm bütün KBB uzmanları çok çok rahatsız ederse ameliyat ederiz dediği için de bu durumu çok önemsemiyorum. Ne var ki bazı günler gerçekten nefes almakta oldukça zorluk çekiyorum. Ama artık bir yardımcım var. Anladım ki bazı reklamlar gerçekmiş...

Saygılar :)  

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...